По 5-ти пат SWOT Research организира годишна конференција посветена на едукација за истражувањето на пазарот и важноста од унапредувањето на услугата кон клиентите. Оваа година ќе се посветиме на иновациите во областа на истражувањето, преку претставување на:
Агендата за настанот кој ќе се одржи на 4ти Октомври е следната:
09:30 – 10:00 Регистрација, кафе и networking
10:00 – 10:10 Отворање и вовед
10:10 – 10:30 Презентација на резултатите од спроведеното истражување за квалитетот на услуга во 5 индустрии (Катерина Котлареска – Извршен директор на SWOT Research)
10:30 – 11:30 The Million Dollar Man и The Hunt – Револуционерни mystery shopping концепти за унапредување на продажбата, преку проактивно однесување на вработените во продажното место (Arnold Terpstra – Директор на Retail Reality, Холандија и Директор на бордот на MSPA Europe)
11:30 – 11:45 Пауза за кафе
11:45 – 12:30 Користење на врвна технологија за прибирање и обработка на податоци како основа за квалитетно истражување на пазарот (Branko Žnuderl – ко-сопственик и директор на RM Plus, Словенија)
12:30– 13:00 SWOT Customer Experience® - Иновативен пристап на користење на истражувањето во функција на унапредување на работата на вработените и задоволството на клиентите (Марко Радоњиќ – Ко-сопственик и директор на SWOT Research)
13:00 – 13:45 Пауза за коктел ручек
13:45 – 14:15 Workshop сесија 1
14:15 – 14:30 Пауза меѓу сесии
14:30 – 15:00 Workshop сесија 2
Повеќе информации дознајте тука.