Во текот на месец јули продолжува кампањата Месец на добри одлуки и овозможуваме значајни придобивки
Компанијата која што ги разбира своите купувачи и нивните потрошувачки навики може да продава поефикасно во споредба со конкуренцијата, може да таргетира нови клиенти и да ги идентификува новите можности. Спроведувањето на Customer Research за лојалност, задоволство и услуга може значајно да допринесе за развојот на Вашиот бизнис. Доколку знаете како Вашите постоечки и потенцијални клиенти ги донесуваат своите одлуки при купувањето, можете да ги адаптирате Вашите методи кон нивните потреби.
Информациите за возраста, полот, работата, приходите, животниот стил и ставовите на Вашите купувачи можат значајно да Ви помогнат во градењето на Вашите маркетиншки и продажни планови. Доколку го знаете нивното мислење за Вашите производи и услуги и како Ве оценуваат во однос на конкуренцијата имате можност да ја подобрите и унапредите Вашата бизнис понуда.
Разбирањето на пазарните трендови е важно ако сакате да го достигнете врвот во Вашиот бизнис и да останете конкурентни. Исто така морате добро да ја познавате конкуренцијата и да бидете свесни што тие прават, како би можеле да ги предвидите нивните следни чекори и да ги искористите нивните слабости.