Што се случува 10 секунди пред купувањето?
Без разлика дали користите услуга на надворешен дистрибутер или имате сопствена продажна мрежа, самата примена на договорени продажно – маркетиншки стандарди на продажното место е клучен фактор затоа што влијае на подготвеноста на крајните потрошувачи да го купат баш вашиот производ.
Ова истражување е важен механизам за контрола над продажната сила затоа што дава објективна слика на вистинската состојба на терен.
Имено, по извршенто истражување ќе дознаете повеќе за:
Со ова истражување постигнувате двојна корист – освен јасниот „инпут“ на вашите продавачи, истовремено го мерите квалитетот на услугата на вашите партнери кои ги нудат вашите услуги. Така можете да остварите квалитетна дискусија и дополнително да го унапредите партнерскиот однос.
Практична примена во работењето
Попрофитабилно и попродуктивно работење директно влијаат на резултатите на ова истражување преку:
Оваа работна алатка ви озвозможува зголемување на продажбата (pick up) од полиците на вашите дистрибутери и продавачи на што поголема профитабилна основа.