Што се случува во моментот на вистината? Не постои втора шанса за прв впечаток.
Моментите на вистината во продажбата се оние моменти во кои квалитетот на давање на услугата, било да е по пат на e – mail, телефон или по пат на интернет страна, значително влијаат на верноста на брендот. Тоа се моменти во кои купувачите го проценуваат квалитетот на своето купувачко искуство и квалитетот на брендот на компанијата.
Во секоја интеракција на вработените и купувачите има повеќе моменти на вистината. На пример, момент на вистината со кој што сите често се сретнуваме е времето на кое сме спремни да чекаме за добивање на одредена услуга. Ако е предолго, ќе си одиме од продавницата, ќе спуштиме слушалка или ќе ја напуштиме интернет страницата.
Доколку односите со купувачите се изградени на основа на нивните искуства во контактот со компанијата и доколку им го испорачаме она што го очекуваат, тие ќе имаат одлично искуство, а вие профитабилен однос со нив.
Меѓутоа, купувачите не го мерат своето купувачко искуство само на преку крајниот исход туку го земаат во предвид и моментот на вистината кој го претставуваат сите точки од интеракцијата со вработените.
Доколку паднеме на било која од нив, го загрозуваме крајниот резултат – продажбата.
Ова истражување ви дава одговор на следниве прашања:
Како на објективен начин да ги оцените вашите работни стандарди:
Практична примена во работењето
Резултатите од ова истражување овозможуваат